Systerdag

För en som jobbar på tåg varje dag är det ju inget konstigt med att åka tåg, men för en lillasyster som i princip aldrig har åkt tåg så är det ju lite pirrigt, men hon klarade av det där galant och jag mötte henne på stationen.

Vi köpte lunch som vi gjorde iordning och åt massor av och sen fikade vi och bara hängde i soffan. Syrran fick se en liten spark från magen också.
Det var jättemysigt att ha syrran här i ett par timmar. Vid halv fem ringde det på dörren och då stod min lilla pappa utanför för att hämta syrran. Han jobbar här i stan på Måndagar så det passade ju bra idag att syrran åkte med honom hem.
Nästa gång tror jag att mamma också vill prova att åka tåg hit ;)

Bebisen har varit väldigt aktiv sen igår morse. Det sparkas för fullt där inne. Det har blivit lite svårt att sova på nätterna för jag vaknar av att det busas där inne.
På eftermiddagarna och kvällarna är det mest liv där inne men idag även på förmiddagen. Mysigt =)

Jag har 34 eller 35 dagar kvar att jobba innan det är dags att gå hem i väntan på att lillen ska komma. Jag längtar så mycket!!!

Bara jag valt ut lite bilder så ska Hulda hjälpa mig att göra min blogg fin, så när bloggen ser annorlunda ut är det hon som gjort den fin =)

Nu ska jag pussa på min karl och berätta för honom hur mycket jag älskar honom.

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh jag vill också ha fin blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0