Kärlek

Jag vet att jag ofta tjatar om hur bra jag tycker att Samuel är och nu tänker jag göra det igen.
Ikväll när jag kom hem från jobbet ( Samuel är ute och fiskar ) så låg det ett brev med trevlig fordonsskatt och väntade på mig. Jag hade liksom...förträngt det...

Jag har redan den här månaden lagt 6000 kronor på bilar och ska nu ytterligare lägga 848 kronor. Jag har inte en VD lön och det är tufft att lägga ut så mycket pengar på en månadslön...
Iallafall så blev jag lite nedstämd, det är så tråkigt när pengarna bara rinner iväg, men det är så ibland, det vet jag.

Jag skickade sms till Samuel och skrev att jag tyckte det var jobbigt att inte ha så mycket pengar den här månaden osv och Samuel svarade att vi är två och att vi grejar det. Jag skrev någonting mer och Samuel skrev att det ordnar sig och att vi ska ju få en liten pojke och rådde mig att titta lite på bilderna på honom så skulle det kännas bättre.

Jag behöver inte berätta va att jag började gråta då?

Min fina Samuel du är så himla bra! Du fångar upp mig när jag trillar neråt ibland. Jag uppskattar allting som du gör för mig och för oss <3

Samuel har namnsdag idag och jag längtar till han kommer hem så att han kan få sin present. Bara en liten grej, men det vill jag ge honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0