Långt till Februari

Jag måste lära mig att jag får halsbränna av banan. Banan som är liiite för omogen. Jag trycker i mig en banan ändå och sen kommer halsbrännan. Jag måste sluta med det.

Imorgon är jag ledig och jag har bjudit in mig själv på lunch i Örebro. Träffa familjen lite. Jag tänker sova så länge jag bara kan. Det vore skönt om det är till nio iallafall.

Alla papper till Försäkringskassan är ifyllda och lagda i kuvert och redo att postas. Jag hoppas att det inte blir något strul.

Häromdagen hade jag min första riktiga sammandragning. Jag låg för att vila efter jobbet när magen drog ihop sig och blev stenhård. Det gjorde inte ont utan var mest fascinerande. Så nu vet jag hur en sån känns.

Idag har jag inte vilat något efter jobbet fast jag är trött. Jag har varit vaken sen strax innan halv fyra. Galet egentligen.
Samuel kommer hem om drygt en timme och då ska vi äta så det är lika bra att jag håller mig vaken. Det är ju snart dags att börja med maten.
Det är så skönt att vi veckorhandlar för det finns alltid mat hemma.

Funderar på att tända lite ljus ikväll och försöka att lura mig själv till att tycka att hösten är lätt.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja gör det det blir så mysigt

2011-09-21 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0