Två och en halv månad

Imorgon har jag haft mitt lilla hjärta i två och en halv månad:



Gud vad jag älskar honom! Jag blir tokig emellanåt på att han verkligen inte vill sova ensam, men jag övar och övar och i skrivande stund har han sovit lite drygt en timma ensam i vagnen. Han däckade efter att inte ha velat sova mellan 8:15 och 16:30.

Idag valde jag och Samuel ut bilder som vi skickat för framkallning. Han var så liten när han föddes =) Nu går det verkligen att jämföra bilder på honom även fast han inte är så gammal =)

Varje vecka har jag haft någon kompis på besök eller åkt och besökt någon men i veckan som kommer har jag ingenting planerat.
På Fredag kväll åker vi allihop till Örebro för att hjälpa mormor och morfar att flytta på Lördag.

Hoppas att Emma blir frisk snart så att hon kan komma hit och bubbla med mig <3

Igår såg vi en varg ute hos Anders och Mikkiz =) Anders hade nästan hjärtklappning så spännande tyckte han det var haha =) Filmen med vargen finns på Facebook.

Nu vaknar lillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0