93 kronor

Idag veckohandlade jag för 93 kronor ;) Innan jag bytte bil hade jag betalat för att åka och besikta min gamla bil, men eftersom jag bytte bil så fick jag tillbaka dom 300 kronorna i form av ett utbetalningskort som tex kan användas på Ica att betala med. Så den utnyttjade jag idag, plus en rabattkupong på 25 kronor och lite pant. Veckohandling till två personer för 93 kronor, tänk om det kunde vara så varje vecka?

Samuel är iväg och fiskar med Classe så jag tänkte vara snäll och fixa handlingen så att han bara kan pussas med mig när han kommer hem hehe ;)
Jag fick en rapport om en 6 kilos gädda så han är nog glad att det nappat litegrann iallafall.

Igår var vi till Örebro och åt middag. Jag passade på att ge syrran hennes presenter eftersom att jag troligtvis inte åker till Örebro när hon fyller.
Bebisen fick presenter av syrran. En ljusblå mjukisdress och gosiga ministrumpor. Jättefint! Och just det, jag fick ju även varma strumpor!
Fick en babyfilt, en liten balja och en orkidèe av mamma och pappa också.
Vi tittade på handbollen innan vi åkte hemåt igen. En mysig dag blev det.

I Fredags kväll och igår kväll samt båda nätterna har jag haft halsbrännan från helvetet. Fy farao vad ont den gjort. Jag har den som tur är inte på dagarna *peppar peppar* men jag kan inte sova ordentligt pga av den. Usch, bort!

Inatt drömde jag att bebisen hade kommit. Jag kände på magen och den var som en bulldeg haha. Jag ringde till mamma i drömmen och sa att nu är han här och hon sa: ja men det kan du ju inte riktigt veta. Haha =)

Jag har börjat mig in i vecka 39 nu. 38+1. Om jag skulle behöva bli igångsatt efter att ha gått över tiden två veckor så är han här inom mindre än en månad. Men jag hoppas att det hoppar igång naturligt.
Igår fick jag en riktigt kraftig förvärk som gjorde bra ont. Jag tänkte då på att det är ingenting mot hur det kommer att kännas sen... Man är ju galen egentligen som ger sig in i det här ;)
Men jag försöker fortfarande att inte tänka så mycket. Det är bättre att jag tar det när det väl sätter igång. Det kommer att vara jobbigt, men ut kommer han ju. Sen hur lång tid det tar och hur bra jag klarar det återstår ju att se.
Viljan att träffa honom är så himla stark så jag hoppas att den ska få mig att kämpa på som bara den!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vi handlade på Maxi idag för sjuka pengar haha! Önskar det var 93 kronor :D

Postat av: Christine

Det är bra tur att den där längtan är så stark faktiskt :) Och ut kommer han helt säkert :) När det väl är dags så "glömmer" man ju smärtan på nåt knasigt vis med. Åh, vad spännande det är att följa dig! :)

2012-01-22 @ 17:27:19
URL: http://kirsten.blogg.se/
Postat av: Frida

Härlig handling! Inte många veckor kvar nu då, spännande!

2012-01-22 @ 19:07:12
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Mathilda

Det var inte illa! 93 spänn! Då kan man handla vilken dag som helst!

Jag är så nyfiken på krabaten som ligger därinne, så spännande :)



<3

2012-01-22 @ 21:15:44
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0