Det här är alltså jag?

Jag har nästan inga bilder alls på mig som gravid. Det är lite synd. Så idag bad jag Samuel att ta en bild på mig med magen så att jag får se hur tusan jag ser ut egentligen. Jag har ju bilder på magen för varje vecka men inte med hela mig också.
Ursäkta mitt bleka fejs, men jag är trött idag ;) Och höggravid!



Vi fick en gratis blöjhink på Babyproffsen som ni ser framför mig. Den där vita saken. Jag monterade ihop den alldeles själv förut haha. Och så har jag gjort iordning lite våtservetter och blöjor och saker i dom små lådorna. När vi har ätit middag ska vi montera ihop byrån så att jag kan börja tvätta upp lillens kläder och lägga dom i lådorna.
Nu premiär tvättar vi här i lägenheten =)

Kommentarer
Postat av: Annica

Nu är du rätt stor ;)

Postat av: Huldan

Så fin!

Mysigt att läsa om hur dutvättar minikläder och fixar och donar.

Skönt att ha allt i ordning när lillen kommer.

Om jag inte var sjuk så hade jag gärna setts imorn, men vill inte smitta dig ju.

Lycka till imorn hos barnmorskan:)

2012-01-02 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0