Förvärkar

Igår kväll när jag satt i soffan kände jag av förvärkar. Jag har ju haft sammandragningar förut men dom gör inte, och ska inte göra ont, så när dom här drog igång förstod jag att det var annorlunda.
Det gjorde lite ont i svanken och framåt.
Häftigt =) Kroppen börjar att förbereda sig ordentligt nu.
Dom höll i sig längre än vad sammandragningar brukar också.
När jag gick och la mig kom det några stycken också så det var svårt att somna.

Jag vaknade 300 gånger inatt. Först drömde jag att jag blev skjuten i ryggen och sen blev jag väckt av något annat ett par gånger.

Bästa väckningen kom strax efter 09 när Samuel skrev att han satt i bilen och väntade på att få köra av båten =) Strax efter tolv är han nog hemma. Gud vad jag ska pussa och krama honom då =)

Imorgon kommer Lisa hit och hälsar på. Det blir roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0