Ja-a!

Skönt att vakna upp och det är sol! Jag vaknade av att Samuel skickade sms från isen. Han hade redan fått napp. Härlig dag att sitta ute på isen idag. Han var helt lycklig igår kväll bara för att han skulle ut idag ;) Söt!

Igår satt jag en timma och läste roliga förlossningsberättelser på en sida på Internet. Blivande pappor som glömt bort vad deras partner heter och vart dom bor, roliga saker som tjejer sagt när dom varit höga på lustgas och sånt. Jag skrattade högt flera gånger.
Vill som sagt inte läsa katastrofberättelser eller något sånt.

Igår kväll hade jag förvärkar när vi satt i soffan. Sådär så att det blev småjobbigt att sitta så jag reste mig upp några gånger. Värkarna var kvar när jag skulle sova. Kanske mitt undermedvetna slappnar av när jag vet att Samuel kommer vara hemma ett par dagar och då får kroppen jobba på. Jag vet inte.
Vidrig halsbränna igår vid sänggång och jag vaknade under natten av att det brände i hela bröstet på mig. Nouvalucol blir min räddning varje gång!

Igår var det 3 veckor kvar till lillen är beräknad att komma. Jag hoppas att jag inte behöver gå över tiden alltför mycket. I värsta fall har jag 5 veckor kvar, innan dom sätter igång mig. Man får gå över 2 veckor här.
Det finns några datum i Januari och i Februari som han helst inte behöver komma på, när andra fyller år.

Jag skulle kunna sova några timmar till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0