Lördag igen

Samuel är ute och fiskar och kommer att vara borta hela dagen.
Jag vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Alla dagar ser likadana ut. Gå i lite trappor kanske?
Det blir en tur till en tobaksaffär för att hämta ut mitt schampoo och balsam som kommit med Posten, köpa tulpaner till mig själv, handla ingredienser till middagen ikväll och ja, det var väl det?

Jag ska inte skriva mer om min sömn för det slår tillbaka i rumpan på mig. Inatt var en dålig natt och jag fick ta medicin mot halsbränna mitt i natten. Det bränner i bröstet idag så det verkar inte bättre än att det blir en halsbränna dag idag.

Jag saknar lite solbränna. Speciellt i ansiktet. Man är ju nästan genomskinlig i ansiktet så här års. Fast det gäller ju inte Björn Ranelid. Var det någon som såg Skavlan igår? Karln var ju orange i ansiktet! Han såg förjävlig ut.

Jag ska kleta på lite mascara på ögonfransarna och uträtta mina ärenden sen får jag se vad jag gör. Morgonens omgång av Harpan resulterade i att jag fick ut den så jag borde kanske köpa mig en lott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0