Mini

Det hänger mini kläder och mini sängkläder på tork här hemma. Allting är så himla litet och så gulligt. Jag blir alldeles varm inombords när jag pysslar här hemma. Det känns så ofattbart att en liten mini människa snart finns här och använder dessa mini kläder och sover i en säng som är bäddad med mini sängkläder.

Jag har tvättat hela dagen. Samuel kopplade in tvättmaskinen igår. Det tar ju rätt lång tid att tvätta jämfört med supermaskinerna i tvättstugan men skönt att slippa springa upp och ner till tvättstugan.
Den här gången hade vi så mycket tvätt så det hade varit skönt att bokat tvättstugan för att tumla kläderna.

Jag har även varit uppe med två kartonger uniformsdelar på vinden och tagit ner den tilltänkta BB väskan. Samuel ska ha den när han åker till Finland i helgen så jag packar i den nästa vecka istället. Under tiden tänker jag packa i en påse så att allting är färdigt. Man vet ju aldrig.
Jag provade min ena amnings BH idag. Fick till snitsen direkt med att knäppa upp den med en hand.

Jag tyckte det kändes lite tråkigt ett tag här hemma. Jag sov alldeles för länge idag. Jag skyller på Samuel som glömde att väcka mig på sin frukost rast ;)
Känslan försvann när jag började att plocka med allt smått och tvätta och så.

Byrån sattes ihop igår och är på plats i lilla rummet. Vi måste göra oss av med soffan som står där inne innan bebisen kommer tror jag, för det är alldeles för mycket saker där inne... Stackars Leo som ligger hela dagarna nästan under eller i den soffan.
Jag klickade hem det som inte fanns på IKEA i Västerås när vi var där på IKEAs hemsida idag. Det skulle kosta 95 kronor att få hem sakerna med posten och det tyckte jag det var värt faktiskt.

Jag funderar på att åka en sväng till Örebro imorgon. Jag har tid hos barnmorskan 17:30 imorgon så för att vara på den säkra sidan tar jag nog bilen dit ;)

Snart är det dags för middag. Jag är jättehungrig så det passar bra. Jag älskar att äta haha =) Potatis, köttbullar, sås och lingonsylt blir det idag. Skulle haft lite ättiksgurka också så hade måltiden varit komplett!

Hm, vet inte riktigt vart jag ska göra av kläderna som är i tvättmaskinen nu. Det är fullt på alla torkställ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0