Shopping i Erikslund

Jag kom hem nyligen efter ett ganska kort men intensivt besök i Västerås. Jag besökte det nya köpcentrumet.
Jag var på jakt efter present till min syster som fyller år på Onsdag. Hon fyller 25 så jag ville egentligen köpa någonting speciellt, men jag kom inte på någonting haha =) Så hon kommer få lite andra saker istället.

Jag fyndade lite saker till mig själv:



Gravid/amningsvänlig klänning i bomull från H&M.



Fejk Dr Martens från Skopunkten. Ett nummer för stora men jag köpte sulor och får knyta dom ordentligt ;) Syrran är så snygg i sina äkta så jag kände att 199 kronor är dom värda. Jag tycker om rea! Jag tycker det är snyggt med kängor överhuvudtaget till tex klänning.



Jag var tvungen att köpa dom här bodysarna till lillfisen. Lite små löjliga men gulliga också.



Jag var riktigt nöjd över att hitta Espresso House där inne. Jag tog med mig en mocha latte i bilen på väg hem =)


När Samuel kommer hem ifrån jobbet ska vi åka och kasta saker som vi rensat ut på tippen. Ogillar att kånka på grejer men det ska bli så skönt att kasta en massa skit!

Idag är jag inne på dag tre som jag inte behövt ta Nouvalucol mot halsbränna! Det känns fantastiskt skönt. Jag hoppas att det börjat ge med sig nu så jag slipper skiten.
En tjej i en affär som jag var inne i idag frågade när jag skulle få bebisen. Hon frågade om det är en uppförsbacke nu ;) Ja det kan man ju säga haha. Hon sa att det var bra att jag var lugn inför förlossningen och att jag inte lyssnat på historier som folk gärna vill berätta. Hon sa att det kommer gynna mig att vara cool och ta det som det kommer. Det kändes bra att höra.

Kolla in den här grisen:


Kommentarer
Postat av: mamma

så söt och snäll

2012-01-21 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0