Tillbaka hemma

Jag åkte hem rätt tidigt ifrån Örebro idag. Jag hade myror i kroppen och ville komma hem.

Jag sov ganska dåligt inatt. Samuel åkte båt och jag tycker inte om båtar. Dom skrämmer mig så jag var orolig att någonting skulle hända honom. Det gjorde det såklart inte. Jag blev lugn när jag fick sms vid halv nio imorse. Plutten, jag vill att han ska vara hemma. Men han hade haft det bra igår och jag är övertygad om att han kommer ha det minst lika bra idag också. Det blir spännande att höra vad han haft för sig när han kommer hem. Jag ser inte så mycket mer än hemmets fyra väggar.

Inatt kanske det blir svårare att sova då jag sover i våran säng igen. Det är tomt utan honom. Men nyttigt att vara ifrån varandra, men bara för det så behöver jag inte tycka om det ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Dagen har knappt börjat. Jag börjar med att vänta på att tvätten ska bli klar så får jag se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0