Tuna Park

Det blev inte någon bio ikväll. Däremot tog Samuel med mig till Eskilstuna och köpcentrat Tuna Park. Det var jätte lugnt och skönt där. Lite folk och lagom med affärer. Jag blev bjuden på lunch och båda två åt riktigt god mat. Roliga timmar tillsammans. Samuel köpte snygga byxor och jag fyndade lite till bebisen på rean. När vi veckohandlat och kom hem fick jag ont i magen. Idag högg det flera gånger långt ner i magen. Så pass att jag faktiskt fick böja mig ner och ta tag i knäna. Coolt :). Svärmor var här för en stund sen och drack kaffe med oss. Vi var hos henne förut men då var hon inte hemma. Gått in i vecka 38. ( 37+1 ) 92% av alla bebisar föds i vecka 38-42 så nu hoppas jag att våran föds så jag slipper gå över tiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0