Väntan

Jag tog en promenad hem till Michaela förut. Johan hade precis åkt till jobbet och Oliver var nyvaken.
Jag har krälat runt på golvet och lekt med Olivers leksaker. Han börjar bli så stor nu och pratar och ville verkligen visa mig sitt rum och sina leksaker så vi blev sittande där inne rätt länge.
Oliver pekade på min mage flera gånger och sa "bollen" haha =) Den ser tydligen ut som en boll min mage. Han vet att det är en bebis där inne, men tyckte mer den såg ut som en boll =)

Luften är väldigt frisk fast det är ett par minus ute. Väldigt skönt att vara ute faktiskt. Jag hoppas att vädret är likadant imorgon för då blir det en promenad. Det är så skönt att komma in med rosiga kinder.

Jag fick sms från Samuel för ett par timmar sen och då var han och hans pappa på väg till båten igen. Det känns väldigt skönt att han är på väg hem igen. Nu när jag går hemma så är helgerna så härliga när han också är hemma, så det är lite konstigt att han är iväg en helg. Jag önskar mig choklad från båten så får se om jag kanske får det =)

På Onsdag ska jag träffa Mira och äta Javas goda chokladfudgekaka. Det ser jag fram emot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0