En Lördag

Idag tog jag med mig familjen till Örebro. När vi kommit hem till mamma och pappa åkte jag och mamma och hälsade på mormor på sjukhuset. Även fast mormor var väldigt trött och hade det jobbigt så var det ändå skönt att träffa henne. En sköterska kom medan vi var där och berättade lite om hur behandlingen går och enligt henne gick den framåt. Jag trodde att blodförgiftning får man från ett sår men så är det inte utan det kan man bla få av en urinvägsinfektion. Jag hoppas att hon snart får komma hem nu när hon och morfar har flyttat. Men först måste hon bli frisk såklart. Jag och Samuel sa att vi ska vara uppe till tolv ikväll. Mest för att Noa krånglat så och velat äta då i tre nätter. Samuel sover bredvid mig i soffan så jag får tydligen vara vaken själv ;) Noa har snart sovit i två timmar så om han ska följa sitt mönster så borde han vakna snart... Men vem vet, han kanske vill sova igen på nätterna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0