Piggelin

Noa är pigg idag och jag är trött. Natten och morgonen var annorlunda mot vad den brukar vara. Mormor har blodförgiftning så nu kan dom börja behandla den. Jag hoppas hon piggar på sig snart. Jag undrar hur länge jag ska ha ont i ärret på magen. Det är obehagligt att ha byxor som sitter åt där och jag tänkte dra igång med mag och ryggövningar här hemma så magen försvinner men det gjorde skitont i ärret så jag får vänta med det. Plankan heter övningen som rekommenderas mest för att den går djupt in i magen och stärker korsryggen. Jag kände verkligen att den tog så jag hoppas jag kan börja med den snart :) Nervös i magen inför sprutorna kl 16...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0