Sommarvärme

Jag har haft en jättebra helg. I fredags eftermiddag var jag, Samuel och Noa på Erikslund och shoppade. I lördags åkte vi till Vingåker med Samuels pappa, hans fru och Mikkiz och Nellie. Vi köpte Alfons Åberg kläder till Noa och Samuel köpte sig ett par shorts. Jag botaniserade i Delicatobutiken ;) Nätterna är jobbiga och struliga. Jag vaknar varje morgon och det känns som att jag är sjuk. Kroppen värker och jag vill bara gråta. Inatt ska Noa sova hos sin farmor så jag får sova ut en natt och hoppas på att tillväxtperioden snart är över.


Kommentarer
Postat av: Emma

Snart så <3

2012-05-22 @ 09:24:58
Postat av: Sara

Åh tycker du var så värd den sömnen efter allt kämpe!! Tack för en fin kommentar i bloggen. Det värmde. <3 det vänder snart! Så får ni alla sova:)

2012-05-22 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0