Stålmannen

Noas nya grej är att hålla höger armen likt Stålmannen :) Han ser jätte rolig ut. Han hittar på nya saker hela tiden :) Inatt var vi bara uppe klockan två. Noa åt vid 22, 02 och 06. Jätte skönt och jag hoppas att han vill fortsätta sova om nätterna. När han ätit på natten somnar han i min famn och jag kan lägga ner honom i sin säng utan att han vaknar som han ALLTID gjorde förut. Noa vill gärna sova på mage men nu går det alltså bra att lägga honom på rygg när han somnat. Ingen vet ju säkert vad plötslig spädbarnsdöd beror på och just nu säger dom att bebisar endast får sova på rygg. När jag var liten fick bebisar endast sova på mage och ett tag var det endast på sidan och barn har inte slutat dö i det hur dom än sover. Någon som läser som har en bebis som inte bara vill sova på rygg?


Kommentarer
Postat av: Annica

Gulle! Fina byxor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0